Kalendarze firmowe – dlaczego warto w nie inwestować?

Inwestując w firmowe gadżety, które mają promować markę, zależy nam przede wszystkim na częstotliwości, z jaką potencjalny klient będzie stykał się z naszym logiem. Wiele artykułów reklamowych wygląda na pierwszy rzut oka atrakcyjnie, jednak ostatecznie lądują gdzieś w szufladzie bądź na dnie szafy, a nasz odbiorca szybko o nich zapomina. Warto zatem zdecydować się na produkt, który będzie użytkowany przez odbiorców i nie jeden raz przypomni o nazwie naszej firmy. Idealnym rozwiązaniem są produkty od Polskie Kalendarze.
Czy jest lepsza reklama, niż ta zwracająca na siebie uwagę 365 dni w roku? Taką częstotliwość gwarantują nam kalendarze z logo marki. Docierają one do naszych docelowych odbiorców w podwójny sposób. Z jednej strony korzysta z nich osoba, która kalendarz firmowy otrzymała, z drugiej zaś wszyscy, którzy trafią do przestrzeni biurowej, gdzie wisi przykładowo kalendarz trójdzielny. Sprawdzanie daty jest w końcu czynnością, którą każdy z nas wykonuje regularnie. Do wyboru mamy kilka rodzajów, które różnią się nieco przestrzenią do prezentacji logotypu, jak również efektywnością docierania do potencjalnych klientów. Decydując się na taką marketingową inwestycje, warto przemyśleć dostępne opcje, a następnie odpowiednio dopasować charakter treści mających się pojawić w produkcie reklamowym.
Kalendarze książkowe
To rodzaj kalendarza, z którym do czynienia ma przede wszystkim jego właściciel. Takie produktu cieszą się ogromną popularnością, zwłaszcza jeśli zawierają odpowiednią ilość miejsca do robienia notatek. Każdy pracownik biurowy czy prowadzący własną działalność potrzebuje rocznego organizera. Jednocześnie nie są to rzeczy szczególnie tanie, zatem wiele osób bardzo chętnie wykorzysta bezpłatne kalendarze książkowe. Jest to jeden z tych gadżetów, który zawsze znajdzie nowego właściciela i raczej nie trafi do śmieci jako niepotrzebny szpargał. Co więcej, nawet jeśli ktoś już jest wyposażony w taki planer, najczęściej przekazuje się go innym osobom – jeśli nie w biurze, to członkom rodziny czy znajomym. To idealnie rozprzestrzeniająca się reklama naszej firmy. Wybierając konkretny model kalendarza książkowego warto zdecydować się na taki, który naprawdę zachęci do jego użytkowania. Pamiętajmy, że gadżet naszej firmy nie musi być jedynym który trafia w ręce odbiorcy. Dlatego upewnijmy się, że to właśnie nasz artykuł wyda mu się najpraktyczniejszy, W przypadku takich planerów niezmiernie ważne jest, by przygotować je wystarczająco wcześnie. Nie jest powiedziane, że kalendarze wręczone w styczniu nie znajdą właścicieli, jednak przekazanie ich z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem sprawi, że to właśnie do nich trafią od razu ważne notatki i terminy spotkań na nadchodzący rok. W wielu przypadkach daty w terminarzach wpisywane są nawet z rocznym wyprzedzeniem, dlatego nie warto zwlekać z zamówieniem do ostatniej chwili. Jeśli odbiorca już dokona wyboru i przeznaczy kalendarz książkowy na swój organizer, mamy pewność, że logo naszej firmy będzie mu towarzyszyło regularnie przez dwanaście kolejnych miesięcy. Ponadto takie kalendarze książkowe są wyciągane na spotkaniach biznesowych, więc funkcjonują w zasięgu wzroku wielu docelowych klientów.
Kalendarze wieloplanszowe i trójdzielne
To gadżet o równie dużym zasięgu docieralności do odbiorcy. Sytuacją idealną jest, gdy zostanie zawieszony w biurze bądź gabinecie, gdzie przyjmowanych jest wielu klientów, pacjentów bądź petentów. Kalendarz trójdzielny jest bardzo pomocny, jeżeli chodzi o szybkie ustalenie aktualnej daty. W takich przypadkach nikt nie sięga do telefonu – najszybszym sposobem jest zerknięcie na kalendarz naścienny. W przypadku tych trójdzielnych, można również bardzo wygodnie ustalić terminy w kolejnych miesiącach, Jeżeli chodzi o przestrzeń wizualną, mamy w tym przypadku do dyspozycji jeden obszar do zadrukowania, pozostający niezmienionym przez cały rok. Z kolei kalendarze wieloplanszowe dają możliwość wyboru aż dwunastu różnych grafik, które mogą korespondować z tematyką, w jakiej działa nasza firma. Powinny one zwracać uwagę czymś charakterystycznym, jak piękny widok czy zagadkowa wizualizacja, tak by zatrzymać uwagę patrzącego na nieco dłuższą chwilę.
Bez względu na to, czy wybierzemy kalendarze książkowe, kalendarze wieloplanszowe czy też kalendarz trójdzielny, przy odpowiednim doborze warstwy wizualnej mamy szansę na skuteczną reklamę o szerokim zasięgu. Jako produkty powszechnie używane, kalendarze firmowe będą gadżetami, które każdego ucieszą i świetnie sprawdzą się w realizowaniu strategii marketingowych naszej marki.